Job 24 van 26


Report this listing

Solliciteren



Aankoopmanager


Functie

SERIS Security, met meer dan 100 jaar ervaring op de teller, biedt verschillende expertises aan waaronder Security, Technology, Monitoring, Logistics, Services en Academy. Als ‘ Total Security Concept Provider’ leveren we globale security-oplossingen aan bedrijven, overheidsinstellingen en particulieren. Zo kunnen klanten zich helemaal richten op hun eigen kernactiviteiten. We ontzorgen, dat is onze missie!

Seris Technology, leider op vlak van technologische beveiliging, streeft ernaar om onze positie te versterken en uit te breiden door middel van uitmuntendheid in onze producten en diensten. Om onze groei te ondersteunen zoeken we voor ons filiaal te Aarschot, een ervaren en gedreven Aankoopmanager.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Ontwikkelen en implementeren van een strategisch inkoopplan dat aansluit bij de doelstellingen van het bedrijf
  • Identificeren en evalueren van potentiële leveranciers
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor leveranciers en interne klanten
  • Onderhandelen over contracten en prijzen
  • Opbouwen en onderhouden van contacten en relaties met leveranciers
  • Bewaken, opvolgen en tijdig aanvullen van onze voorraad aan materialen
  • Analyseren van markt- en leveranciersgegevens om kansen voor kostenbesparingen en procesverbeteringen te identificeren
  • Samenwerken met interne afdelingen, waaronder projectmanagement, dienst-na-verkoop, logistiek en finance om de inkoopprocessen te stroomlijnen en optimaliseren
  • Naleven van wettelijke voorschriften en bedrijfsrichtlijnen met betrekking tot inkoopactiviteiten
  • Aansturen van een college met wie je nauw in tandem zal samenwerken
  • Rapporteren aan financieel manager

Onze ideale collega:

  • Beschikt over een bachelor- of masterdiploma in bedrijfskunde, supply chain management, inkoopmanagement of andere gerelateerde richtingen
  • Kan minstens 5 jaar relevante werkervaring voorleggen in een gelijkaardige functie, bij voorkeur in een technische sector
  • Heeft uitstekende communicatievaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling, en dit in het Nederlands als Frans
  • Is sterk analystisch ingsteld en heeft het vermogen gegevens te interpreteren en trends en opportuniteiten te identificeren
  • Haalt voldoening uit argumenteren en onderhandelen om zo de beste deals te verkrijgen
  • Is resultaat- en oplossingsgericht
  • Heeft kennis van relevante wet- en regelgeving met betrekking tot inkoopactiviteiten

Wij bieden jou een:

  • Gevarieerde voltijdse functie in een uitdagende werkomgeving met familiale sfeer
  • 39-uren werkweek met 6 betaalde ADV-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
  • Glijdend uurrooster en de mogelijkheid tot 2 dagen telewerk na een succesvolle inwerkperiode
  • Groepsverzekering
  • Mogelijkheid tot een hospitalisatieverzekering bij DKV met minimale eigen bijdrage
  • Mooi loon in overeenstemming met jouw ervaring
  • Ecocheques ter waarde van 250€ op jaarbasis

Jouw profiel

-
  • Toezicht houden op de selectie van leveranciers en het toewijzen van opdrachten
  • De modaliteiten voor de opvolging van de leveranciers zodanig opstellen dat ontwikkeltrajecten kunnen worden voorgesteld
  • De procedures voor het aankoopbeleid van de onderneming uitwerken of aanpassen
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • Een standaardlastenboek, een standaardcontract, een referentiecatalogus, ... uitwerken
    Technische ondersteuning bieden aan de aankoopdienst
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De activiteiten van een dienst coördineren en acties ter ondersteuning van het personeelsbeheer uitvoeren (aanwerving, opleiding, ...)
  • Het strategisch beleid van een organisatie bepalen of helpen bepalen (investeringen, uitrustingen, specialisatie, ...)
  • Streefcijfers van de aankopen bepalen en opvolgen
    De resultaten analyseren en het beleid bijsturen

Aanbod

-

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht